СТАТИИ

kak_da_se_predpazim_thumb

АНТИЦЕЛУЛИТНА ДИЕТА


 

5 храни, които се борят с „портокалова“ кожа


Ако сте от милионите хора, които търсят надеждно средство за борба с целулита, тук ще намерите полезна информация.


Целулитът се появява, когато мастните джобове (отлагания) притиснат съединителната тъкан под кожата. Тъй като тази мазнина е съставена от голям брой клетки, привличащи вода, течността се изтегля в джобовете и води до повече неравности по кожата. Освен генетичната предразположеност, има и други фактори, които водят до образуването на целулит. Например прекомерната употреба на преработени храни лишава тялото от ценни хранителни вещества и предизвиква хормонални реакции в организма, чиито страничен ефект често пъти е „портокалова“ кожа.



Антицелулитната диета се основава на храни, които имат свойството да подпомагат здравето на съединителната тъкан и да намаляват до минимум образуването на мазнини. Това са продукти с високо съдържание на мастни киселини, антиоксиданти и минерали, които регулират метаболизма на мазнините в тялото. Нека разгледаме кои са храните – най-могъщи съюзници в битката с целулита.


Когато разработвате своята антицелулитна диета, най-важното нещо е да се фокусирате върху колкото се може по-натурален хранителен режим!


1. ЛЕНЕНО СЕМЕ

То поддържа нивата на естроген и стимулира колагена, който е основният елемент на съединителната тъкан. Колагенът укрепва плътността на кожата и помага за намаляване появата на целулит.



2. ЛИМОНОВ СОК

Прясно изцеденият лимонов сок е най-ефективният начин да прочистите тялото от натрупаните токсини. Няколко чаши вода с лимонов сок на ден ще подпомогнат значително битката с целулита.



3. АСПЕРЖИ

Те съдържат много фибри, фитохимикали и минерали, които помагат за детокс. Аспержите имат и диуретичен ефект, които се бори срещу задържането на течности и, разбира се, срещу образуването на целулит.



4. ЗЕЛЕНИ СОКОВЕ

Домашните зелени сокове са отлично средство за намаляване на целулита. Използвайте любимите си зелени зеленчуци, добавете джинджифил и цитрусов плод, за да получите оптималната детокс комбинация.



5. ФИБРИ

Богатите на фибри храни подпомагат прочистването от токсини и намаляват целулита. Включвайте всекидневно в режима си овсени ядки, киноа, пълнозърнест кус-кус, ечемик, сладки картофи или кафяв ориз.



Не забравяйте, че само правилното хранене не е достатъчно, за да се преборите с „портокаловата“ кожа. Необходими са също хидратация (пиенето на поне 1,5 л вода на ден), както и план за физически упражнения (поне 30 минути дневно).


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Условия за ползване

Всички права запазени, регистрирана марка Spa-life.bg

Enira Media LTD

Сайтът е създаден от 2p web design studio