СТАТИИ

kak_da_se_predpazim_thumbMlechna_dieta

Зимна млечна диета

дата : 13.01.2012


Зимната диета трябва да е богата на витамини и минерали, за да компенсира недостига им в организма по време на студения сезон. Млечните продукти са идеални за целта, комбинирани с плодове, зеленчуци и риба.


Предлагаме ви два варианта на примерни менюта на зимна млечна диета. Може да ги редувате през ден или през седмица. Зимната млечна диета се спазва 2 седмици.


Примерно меню


Вариант 1


Закуска: 1 чаша кафе с мляко или чай, 1 омлет от с яйца и сирене, 1 препечена филийка пълнозърнест хляб.

Втора закуска: 1 чаша кисело мляко.

Обяд: 1 пилешка супа, 1 салата от кисело зеле, подправена с червен пипер и малко растително масло, 100 г задушени моркови.

Следобедна закуска: 1 ябълка.

Вечеря: 150 г печена риба, 1 печен картоф.

Преди сън: 1 чаша кисело или прясно мляко.


Вариант 2


Закуска: 1 чаша кафе с мляко или чай, 1 варено яйце, 1 филийка пълнозърнест хляб, намазана с извара.

Втора закуска: 1 ябълка.

Обяд: 1 купичка крем супа от гъби, 150 г задушено пилешко месо с кисело зеле.

Следобедна закуска: 1 парче кашкавал.

Вечеря: 200 г задушени зеленчуци.

Преди сън: 1 чаша кисело или прясно мляко.

 

Условия за ползване

Всички права запазени, регистрирана марка Spa-life.bg

Enira Media LTD

Сайтът е създаден от 2p web design studio