Изгорете калориите с бягане назад

дата : 22.12.2011


Бягането назад гори повече калории от традиционния джогинг. То топи излишните калории бързо и ефективно и е чудесна антистрес терапия.


Бягането назад става популярно още през 70-те години на миналия век. Физиотерапевтите го препоръчват за по-бързо възстановяване на контузени спортисти, тъй като намалява болките в ставите, коленете и гърба.


През 2001 година е поставен първият световен рекорд в тази дисциплина – 10 км за 45 минути, пробягани назад от Тимъти (Бъд) Бадийна, 39-годишен медицински служител от островите Сейнт Саймънс, щата Джорджия. В американските паркове днес бягането назад се е превърнало в новата фитнес мания.

Running

Какви са предимствата на бягането назад?


• При бягането назад се изгарят 5 пъти повече калории – ако при традиционен джогинг се изгарят около 300 калории, при бягането назад те са около 1500.

• Развива сетивата и подобрява състоянието на вестибуларния апарат.

• Укрепва ставите и помага за възстановяване при травми на коленете и глезените.

• Подобрява капацитета на белите дробове и подсилва сърдечносъдовата система.

• Натоварва повече коремната мускулатура, той като коремът играе ролята на гръб.


Бягането назад може да се практикува по двойки. Единият бяга напред и навигира този, който тича назад.

Running_Backwards

Разбира се, бягането назад може да бъде и опасно. Една грешна стъпка, едно невидяно препятствие и може да се озовете на земята. Но това не означава, че трябва да се отказвате от него. Просто бъдете внимателни и се забавлявайте, докато горите калории и топите мазнини.

 

Условия за ползване

Всички права запазени, регистрирана марка Spa-life.bg

Enira Media LTD

Сайтът е създаден от 2p web design studio