СТАТИИ

kak_da_se_predpazim_thumbCabbage

Седемдневна диета със зелева супа

дата : 17.12.2011


"Колкото повече ядеш, толкова повече тегло губиш" – това е мотото на тази диета.

Ако започнете диетата в понеделник, до уикенда ще бъдете по-леки с около 3,5 кг.

Защо диетата е толкова популярна? Защото килограмите се губят много бързо.

Ядете, колкото си искате от супата, като може да я комбинирате с плодове, печени картофи и т.н., само наблюдавате как се топят килограмите. Благодарение на това, че в основата на диетата лежат зеленчуци, тя има пречистващ ефект върху организма.


Как действа?


Загубата на тегло е радикална, защото супата е нискокалорична, а благодарение на многото витамини, които съдържа, тя има здравословно въздействие.

Приемате зеленчуци, течности, целулоза, като в различните дни включвате плодове, месо, ориз, картофи, мляко. За една седмица покривате всички хранителни групи.


За какви случаи е подходяща?


Както за начало на дългосрочна диета, така и за бързо сваляне на теглото.


Рецепта за зелева супа:


1 средно голяма зелка

6 стръка праз

2 чушки

1 бутилка доматен сок ( или настъргани домати)

сол, черен пипер, магданоз на вкус


Начин на приготвяне:


Нарежете продуктите на дребно, залейте ги с вода и варете 10 мин на силен огън, а после до сваряването им на слаб. Накрая добавете солта, черния пипер и магданоза.


Супата има минимално количество калории и колкото повече ядете от нея, толкова повече мазнини стопявате


Диетата продължава 7 дни, яжте от супата колкото искате и колкото пъти желаете. Но за да не се получи недостиг на важни хранителни вещества, следвайте примерния режим на хранене:


Първи ден


Освен супата може да ядете и колкото искате плодове (без банани).


Втори ден


Освен от супата, хапвайте и зеленчуци (без зрял боб, грах и царевица). Можете да ги задушите на пара или да си пригответе салата, но без оцет и олио. За вечеря може да хапнете и варен картоф с масло. В този ден не бива да ядете плодове.


Трети ден


Яжте супа, както и плодове (без банани и сушени плодове), зеленчуци (без картофи).


Четвърти ден


Супа, 3 банана и около 500 гр. обезмаслено кисело мляко


Пети ден


Супа, 500 гр. сварено телешко или пилешко месо + до 6 домата


Шести ден


Супа, сварено телешко или пилешко без кожата + зеленчуци (с изключение на картофи)


Седми ден


Супа, задушен ориз около 200 гр., прясно изцеден плодов сок, зеленчуци (без картофи)

 

Условия за ползване

Всички права запазени, регистрирана марка Spa-life.bg

Enira Media LTD

Сайтът е създаден от 2p web design studio